Nincs termék a kosárban.
A termék árát a termék átvétele után téríti meg a velünk szerződésben álló szállítónak (MPL Futárszolgálat) melyről természetesen egy befizetési bizonylatot kap. A termékhez tartozó számlát a megrendelt áruval együtt küldjük el a megadott címre. Egy nagyon magas összegű vásárlás esetén csak előre utalással tudja kifizetni a megrendelt terméket.
A termék csak az összeg beérkezte után kerül kézbesítésre. Kérem, vegye figyelembe, hogy a bankközi utalások az intézményektől függően 1-2 munkanapig is eltarthatnak. A termék kifizetése alatt, a teljes összeg bankszámlánkra történő jóváírása értendő.
Bank neve: OTP Bank
Bankszámlaszám: 11773377-02512215
Közlemény: kérjük tüntesse fel a megrendelése számát!
Kedvezményezett neve: Farkas-Lőrincz Anna
A megrendelt termékeket a MPL csomagküldőszolgálattal az ország bármelyik pontjára, az Ön által pontosan megadott címre juttatjuk el.
A beérkező megrendelések 4-5 munkanapon belül megérkeznek Önhöz.
Házhozszállítási díjaink a futárszolgálattal egységesen kizárólag Magyarország egész területére vonatkoznak.
A házhoz szállítás díja:
A megrendelt áruk, kiegészítők ellenértékét a kézbesítő futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni a termék átvételekor.
A futárszolgálat a szállítást megelőzően e-mail-ben és a szállítás napján e-mailben és SMS-ben értesíti Önt. Érdemes olyan címet – akár munkahelyet is – megadni, ahol valaki az árut átveszi az emailben megadott időintervallumban. A futár előre nem telefonál, amennyiben a megadott címen nem veszik át a küldeményt, automatikusan következő munkanap a futár újra próbálkozik a csomag kiszállításával. A csomagot kizárólag 18 éven felüli személynek köteles átadni a kézbesítő. A rendeléskor megadott mobil számot feltüntetjük megjegyzésként a MPL küldemény címjegyzékén; a futár csak ha a postázási címen nem találja a keresett személyt, akkor hívja a megadott telefonszámot, egyeztet új időpontot.
A vásárolt termékekkel kapcsolatos mennyiségi és külső alapján minőségi kifogásait az átvételkor kell közölnie, ebben az esetben a bontott csomagot visszaszállítja a futár. Amennyiben nem jelez a Vásárló az áru átvételekor kifogást, úgy a későbbiekben reklamációt nem fogadhatunk el.
Amennyiben el szeretne állni rendelésétől, az Elállási nyilatkozatot (a weboldal alján található ÁSZF-re kattintva, majd aljára görgetve letöltheti azt) minden esetben, pontosan kitöltve e-mailben (info@mysticdayoutlet.hu vagy postai úton 9028 Győr, Bagoly u. 7/B, címzett: Farkas-Lőrincz Anna) juttassa el hozzánk, csak ebben az esetben vagyunk kötelesek visszavenni a terméket (minőséget tanúsító címkével, számlával ellátva és nem hordott állapotban tudjuk visszavenni).
Fontos: amennyiben szeretné visszaküldeni a kézhez kapott terméket, mindig szükséges azt előzetesen e-mail formájában bejelenteni az alábbi e-mail címen: info@mysticdayoutlet.hu
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet alapján: A fogyasztó a szerződéstől 14 naptári (!) napon belül indokolás nélkül elállhat.
Tudomásul vettem, hogy a szerződéstől való elállási szándékát a vevő a megadott 14 napos határidő alatt kell, hogy jelezze (postai úton vagy e-mailben) és a terméket köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni (postára adni vagy átadni) az eladónak. A vásárló köteles a terméket hiánytalanul, az eredeti csomagolásban, kopás vagy sérülésmentesen visszaszolgáltatni, amennyiben ennek nem tesz eleget az eladó jogosult az értékcsökkenést levonni a visszatérítendő összegből. A termék visszaszállításának költsége a vásárlót terheli.
Köszönjük megrendelését!
Minden jog fenntartva! © 2023 Mystic Day – OUTLET